Висловлюємо подяку всім учасникам тренінгу адміністраторів за плідну роботу! Навчання проходило в дружній атмосфері, що сприяло ефективній роботі.
Компанія
DEKA 29 березня організувала черговий тренінг для своїх клієнтів. Темою тренінгу стало навчання адміністраторів.
Програма семінару включала в себе:
- Як продати послугу, як переконати її купити, як забути про ціну?
- Основні сервісні помилки адміністраторів.
- Правильність побудови клієнтського сервісу.
- Телефонне спілкування з клієнтом. Вхідні дзвінки. Вихідні дзвінки
- Поведінкові і мовні модулі при спілкуванні з клієнтом.
За словами однієї з учасниць тренінгу: «Це було дуже цікаво. Мені сподобалося, як у тренінгу розкрита тема «спілкування з клієнтом». А особливо спілкування з клієнтом, з його запереченнями. Спасибі, Deka за цей захід ».
Нагадуємо, що Deka пропонує своїм клієнтам унікальні навчальні захід, де буде даватися не тільки теорія, а й що головне практика, яка стане дуже корисною в роботі Вашої компанії. Така підтримка клієнтів є унікальною - такий же. як і обладнання Deka.