Звіт про тренінг для адміністраторів 29 березня

DEKA - сучасне лазерне обладнання для краси і жіночого здоров'я.

Звіт про тренінг для адміністраторів 29 березня

Звіт про тренінг для адміністраторів 29 березня
Висловлюємо подяку всім учасникам тренінгу адміністраторів за плідну роботу! Навчання проходило в дружній атмосфері, що сприяло ефективній роботі.

Компанія DEKA 29 березня організувала черговий тренінг для своїх клієнтів. Темою тренінгу стало навчання адміністраторів.


Програма семінару включала в себе:
  • Як продати послугу, як переконати її купити, як забути про ціну?
  • Основні сервісні помилки адміністраторів.
  • Правильність побудови клієнтського сервісу.
  • Телефонне спілкування з клієнтом. Вхідні дзвінки. Вихідні дзвінки
  • Поведінкові і мовні модулі при спілкуванні з клієнтом.
За словами однієї з учасниць тренінгу: «Це було дуже цікаво. Мені сподобалося, як у тренінгу розкрита тема «спілкування з клієнтом». А особливо спілкування з клієнтом, з його запереченнями. Спасибі, Deka за цей захід ».

Нагадуємо, що Deka пропонує своїм клієнтам унікальні навчальні захід, де буде даватися не тільки теорія, а й що головне практика, яка стане дуже корисною в роботі Вашої компанії. Така підтримка клієнтів є унікальною - такий же. як і обладнання Deka.

Читайте інші наші новини

Професійна безкоштовна консультація.

Нашим фахівцям можна довіряти!

Замовити дзвінок