Компанія «
ДЕКА ЛАЗЕР » 6 та 29 березня, проводить тренінг для адміністраторів клінік, медичних центрів і салонів краси.
Учасники заходу отримають нові знання та навички спілкування з клієнтами зацікавлених отримати послуги, пов'язані з лазерними технологіями: як переконати купити дорогу послугу, основні сервісні помилки, телефонне спілкування з клієнтом, оформлення документів, дзвінок після процедури і багато іншого.
Програма спрямована на отримання знань і навичок спілкування з клієнтами зацікавлених отримати послуги, пов'язані з лазерними технологіями:
Як продати послугу, як переконати її купити, як забути про ціну? Основні сервісні помилки адміністраторів. Правильність побудови клієнтського сервісу. Телефонне спілкування з клієнтом. Вхідні дзвінки. Вихідні дзвінки Поведінкові і мовні модулі при спілкуванні з клієнтом. Проводиться тренінг буде тільки для клієнтів DEKA.
Дата проведення - 6 і 29 березня.
УЧАСТЬ: безкоштовне.
Попередньо необхідно залишити заявку: info@dekalaser.kiev.ua
або записатися за телефонами: (044) 361-81-52, (093) 005-52-00.