Дякуємо всім учасникам - адміністраторів практичного тренінгу від компанії DEKA! Ради були поділитися з нашими партнерами своїми напрацюваннями та досвідом в продажах лазерних процедур, ефективному спілкуванню з клієнтами та іншої пізнавальної інформації!
6 березня був проведений тренінг для адміністраторів клінік, салонів краси і медичних центрів. Даний семінар організовувався, тільки для клієнтів компанії DEKA.
Навчання дало можливість отримати знання та навички комунікацій з клієнтами, а також навички продажів своїх послуг. На тренінгу розбиралися практичні приклади, вирішення реальних ситуацій.
"Атмосфера в групі була позитивна і робоча. Всі учасники виявляли інтерес і бажання підвищити свою кваліфікацію. Я впевнена, що отримані знання допоможуть розвитку вашого бізнесу.", - заявила ведуча тренінгу Юлія Шерембей.
Програма семінару включала в себе:
- Як продати послугу, як переконати її купити, як забути про ціну?
- Основні сервісні помилки адміністраторів.
- Правильність побудови клієнтського сервісу.
- Телефонне спілкування з клієнтом. Вхідні дзвінки. Вихідні дзвінки
- Поведінкові і мовні модулі при спілкуванні з клієнтом.
Нагадуємо, що наступний тренінг адміністраторів пройде 29 березня. У тренінгу можуть брати участь тільки клієнти DEKA.
УЧАСТЬ: безкоштовне.
Попередньо необхідно залишити заявку: info@dekalaser.kiev.ua
або записатися за телефонами: (044) 361-81-52, (093) 005-52-00.